Vind jij het leuk om nauw samen te werken met ontwikkelteams en ervoor te zorgen dat de backlog constant wordt bijgewerkt? Is daarnaast het nemen van beslissingen en prioriteiten stellen geen probleem voor jou? Dan maken we graag kennis met jou!
Wat ga jij doen?
Als Product Owner ben je verantwoordelijk voor het beheer van de product backlog, een prioriteitenlijst van de benodigde functionaliteiten én eigenschappen van een product bij de opdrachtgever.
Je werkt nauw samen met de ontwikkelteams om ervoor te zorgen dat de ontwikkeling van het product aansluit bij de behoeften van de klanten en de bedrijfsstrategie.
Je speelt een belangrijke rol in het nemen van beslissingen en het bepalen van de prioriteiten, waarbij je rekening houdt met de input van verschillende stakeholders.
Daarnaast ben je als Product Owner ook verantwoordelijk voor het begrijpen van de markt, de concurrentie en de klantbehoeften, en het communiceren van deze informatie aan het ontwikkelteam. Jouw uiteindelijke doel is om een product te ontwikkelen dat waardevol is voor de klanten en de organisatie.
Wat vragen wij van jou?
- Je hebt minimaal een Hbo-opleiding afgerond
- Minimaal 4 tot 5 jaar relevante werkervaring
- Je beheerst zowel het Nederlands als het Engels uitstekend
- Je hebt ervaring met de Agile/SCRUM methodiek
- Ervaring in de consultancy is een pré
- Je bent creatief, analytisch, ondernemend, initiatiefrijk, proactief en leergierig
- Je bent communicatief vaardig en weet hoe je een relatie opbouwt met stakeholders en je development team
- Als Adapter heb je een goed aanpassingsvermogen
- Je geeft vertrouwen aan je team en stimuleert zelfstandigheid en verantwoordelijkheid
Heb jij meer of minder ervaring en denk je te passen binnen Adapt? Ook dan gaan we graag met je in gesprek!
Waar kom jij terecht?
Adapt is een consultancybureau gespecialiseerd in data en strategie. Met ca. 25 gedreven professionals met diepgaande expertise in data, strategie en AI bieden wij op maat gemaakte oplossingen die gericht zijn op duurzame groei en impact. Ons kantoor ligt aan het mooie Broederplein in Zeist en onze dienstverlening richt zich op: Interim – Projecten – Programma’s – Training.
In een wereld die voortdurend verandert, groeit de behoefte aan data-, strategie en AI- oplossingen voor organisaties. Bij Adapt zien we de grote waarde van deze oplossingen voor bedrijven en hun professionals.